Alla inlägg den 30 september 2012

Av annika Svensson - 30 september 2012 21:02

ETT STORT MISSTAG ...................ORKAR INTE med det .  tydligen ska jag  hålla min  käft då blir alla bli  glada .....att det ska gä så långt de fattar jag inte!.......... 

Av annika Svensson - 30 september 2012 10:23

trött som fanken är man!

inte kunnat sova ordentligt i natt sen gå upp vid sex på morgonen  jaa på en söndag..visst jag la mig igen senare, sen blev man väck av mina "pojkar" att det var  frukost   te o macka härligt! 

annars var denna dag ok ...fick sms av mitt hjärta, ........tack!

sen kom  HELVETET.. o jag säger varför,fattar inte detta   älskar dig, min son men jag kan inte ta detta du SA,du vet at jag  ställer upp o det  kommer jag alltid att göra, men det sätt du gjorde idag, din argestvetet, om en sån sak,till o med din  lillebror ringde o för kolla, varför du  var sån! o vad skulle jag svara !! nu mår man så JÄVLA piss på att du inte kan ta detta! jag älskar dig så som kan göra   

men dessa tårar man fäller nu   för att det blev så mycke fel ... ORKAR INTE ..... så varförrrrr...


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

dikter

DIKTER

KÄRLEK ÄR ELAK

BLIND OCH UNDERBAR  

GÄSTBOK

gästbok

dikter


Ovido - Quiz & Flashcards