Alla inlägg den 29 september 2012

Av annika Svensson - 29 september 2012 17:12

 ojjj är hemkommen! var  hemma hos min älskade annika i  ängelholm  i går,  ojjj säger jag bara att komma till henne o bara veta att dom har längtat efter mig ,den vänskap vi har  alla fyra det går inte att  besriva snart 30 årvänskap ..middag o vin o massa härligt prat de är livet de   ....sen bar  det i  väg till sundpärlan för att  dansa till LASSE STEZANS  härligt tryck som vanligt  . visst det var många godingar  där, men fan jag bryde inte mig inte, det fanns bara en jag har i mina tankar,  min fina o underbara hjärta .... sorry men jag  var  tvungen att säga det.. för du har något som jag har  fastnat för!  

     "DET FINNS EN,O DET ÄR DU, DET FINNS  TVÅ, O DET ÄR VI..  

den låten  har  jag  fasnat  för, . nog om detta  nuuuu...

 sen har  jag  gett min underbara,sötnöt röda rosor i dag , mmm visst  lita konstig at  jag  gör det, men samtidigt tycker jag att han behöver det, en man som han ska få veta! att han är värdefull för mig ,jaa han är som en bror för mig , en bästis, en som står ut med  mig, ja det är inte många som gör det!!!

ojjj det blir mycke i kväll som jag skriver av mig, nej nu  ska jag fixa till mig , ska ut o äta på kina resturang , mina fina husbö.. bjuder ut  mig .. härligt ! love till er   

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

dikter

DIKTER

KÄRLEK ÄR ELAK

BLIND OCH UNDERBAR  

GÄSTBOK

gästbok

dikter


Ovido - Quiz & Flashcards