Alla inlägg den 10 september 2012

Av annika Svensson - 10 september 2012 22:11

 i kväll mår jag skit  fast jag har  haft en bra dag, med mycke att  göra , o det  är jag glad för...

men i kväll kom allt igen, skulle  bara skrika ut min smärta  nu 

känns att man är ensam , fast man har sin underbara familj o  vänner  som finns där, 




      

Av annika Svensson - 10 september 2012 08:51

godmorgon

visst det  blev sent när jag i kom i säng   men upp kom jag,när klockan ringde klockan 07.00, väckte barnen, o dom gick upp med,så det blev  inget bråk  phuuuuuu

frukosten avklarad o sen i väg med lillan, vi kom fem minuter tidigare hahaha fröken blev impad  

så nu sitter man o väntar på att kaffet ska bli färdigt så man blir mäninnska igen,


                MAN FÅR VARA SOM MAN ÄR, NÄR MAN INTE BLEV SOM MAN SKULLE

              


Av annika Svensson - 10 september 2012 03:09

nu skulle jag ligga under täcket o sova, vad blev det  av ..

i stället sitter jag  i soffan  o vid  datan så klart!  pratar med  R , sen mellissa horn på datan ..

 har för mycke att  tänka på nu igen, kan inte koppla av



    BAKOM MOLNEN ÄR HIMLEN ALLTID BLÅ   

fin

Av annika Svensson - 10 september 2012 00:27

nu är det  natt  igen , o vad gör jag ! joo sitter vid datan  o "snackar" med   vännen  på badoo  han tröttnar snart  på mig  hihi     nej det hoppas jag inte att han gör  

barnen är här hos  mig.  men känner mig ändå ensam, saknar  nån att mysa med ,nån som ligger bredvid mig, o  bara  känna värme 

     


         kärkeken ser inte med ögonen

         utan med själen ....

        


         

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

dikter

DIKTER

KÄRLEK ÄR ELAK

BLIND OCH UNDERBAR  

GÄSTBOK

gästbok

dikter


Ovido - Quiz & Flashcards