Alla inlägg den 3 september 2012

Av annika Svensson - 3 september 2012 22:54

denna dikt skrev jag  för cirka 14 år sen när jag  blev fast av min första kärlek     sen träffade jag han igen o då  blev jag  fast...



          GROVA LÄNKAR

   dina  armar omkring mig, som grova länkar, kan inte komma loss från dig ...

det finns ingen framtid för  oss..

dina läppar mot mina läppar ,vill vara stark

men du vet så väl att duu har makt över mig, jag ber dig  släpp mig, är du snäll.

 du ler , kysser mig  o jag är förlorad igen.....

Av annika Svensson - 3 september 2012 19:39

tänke att jag skulle  koppla av med  det blir skit med det ,  har en person i huvet , o en annan     en person som jag  la allt  för  o straffet  blev att du skrattar åt mig, tyckde om dig som en vän men du drev med mig dessa pengar kunde jag  gjort annat med   men jag  bara  säga att  du  lekte för mycke,  o jag hoppas att du  kommer blir   bränd av  henne som du vill satsa  på nu, hon du har  lurat med..... har lovat  mig  själv at jag inte ska falla dit igen för dig .

du var bra i   o så jävla  kallll man   

Av annika Svensson - 3 september 2012 19:17

ok har inte varit inne på min blogg på hela helgen...dels har an varit lite sjuk, o lite piss off på vissa, men droppen var att  mitt barn..   o barnbarn  blev hotat o det är fan inte ok   sen fick jag en dos av hot jag med... men jag bryr mig nte men är mina barn är hotade då fannnnn...

kändes lite konstigt att inte skicka ett sms till dig, men du valde det själv  . dina lögner går jag i på mera. för  jag  värd nåt bättre, ingen som ska lura mig på pengar... aldrig    

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

dikter

DIKTER

KÄRLEK ÄR ELAK

BLIND OCH UNDERBAR  

GÄSTBOK

gästbok

dikter


Ovido - Quiz & Flashcards