Alla inlägg den 6 september 2012

Av annika Svensson - 6 september 2012 23:50

varför kan man inte vara  glad o lyklig, nu  gick ni över gränsen fyyy  fa  

undrar varför det  blev så, kan du / ni  svara på detta , tror inte det, för att du inte fick det du  ville ha! då ska vi straffas...ett ord du sa till mig...det glömmer jag inte

Av annika Svensson - 6 september 2012 12:38

okeyyy.....

 du var  trevligt i går, på vår date, men du  är inget  för mig!

 är bara tvungen att säga det, detfanns vissa sidor som du hade som jag inte gillade o du  vet vad jag  menar med det    så sorry..

Av annika Svensson - 6 september 2012 10:03

ok

är trött som bara den , kan det vara  daten från i går   

sen hem o fullt hus men så trevligt,, sonen fixar middag o  så gott var det , men får ta hand om  disken hahah jag , men jag fick middag  allafall  

hmm  vad hände sen på kvällen inte så mycke, joooo jag gik o la mig  efter elva...

jahaaaa vad händer i dag då för mig,  har en del att  fixa med papper, men orkar inte att tag i det, fast jag vet att det är vikigt!!!!

Har en person i huvet  som jag inte kan släppa, är så arg på mig själv om det... 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

dikter

DIKTER

KÄRLEK ÄR ELAK

BLIND OCH UNDERBAR  

GÄSTBOK

gästbok

dikter


Ovido - Quiz & Flashcards