Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av annika Svensson - 28 oktober 2012 02:30

ja   nu denna helg gått. mm om  man ska  sammanfatta  hur den har varit.......... den var bra , o underbar

fredagen var  jag hos jenny på fest  sicken härligt  gäng det  var  mmm   sen bar det  av till stationen  o dansa till ROCKA BILLY  ojjj säger jag  bara,  vilket össsssssss, sen hade man  lite ÖGONGODIS  att vila sina ögon på 

så fredagen  var helt underbar ;)....

så lördagen var det  mys i soffan med barnen ett tag , hehehe man var juu  lite trött så  tur att man vaknade till liv  med en  goo dusch, fixade lita  middag till mig o barnen ,, korvsoppa  .. mumma det !

sen bar det iväg till   camilla o micke ... för här skulle det sittas barnvakt till LOVE ...sicken underbar  unge att sitta barnvakt för  

 barnen sa hejdå till mig , dom skulle till sin pappa..så nu är det  ensamt igen , :(

  har tankar om dig 

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

dikter

DIKTER

KÄRLEK ÄR ELAK

BLIND OCH UNDERBAR  

GÄSTBOK

gästbok

dikter


Ovido - Quiz & Flashcards