Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av annika Svensson - 3 oktober 2012 13:28

en vanlig onsdag, blev väck av henny penny ... sen kom  exet med, han ville ha  kaffe  haha men inget  kaffe fick han , han fick tee!!!

jag  blev brännmärk för några veckor sen  på brösten av en värmedyna som jag hade lagt där på brösten    o så somnade jag ..så på morgonen hade jag fått brännblåsor, oj härligt!  nej  det var det inte ..enna har inte läkt , det ser ut som ett hjärta ...rätt häftigt

ska snart hämta mitt älskade barnbarn på  dagis  o du är det mys på hög nivå, min lilla huligan  hihii men så jäkla goooo  påg ...

 

 

kärlek finns runt omkring oss

men måste ta steget fram          

Av annika Svensson - 3 oktober 2012 01:24

mm kan du inte  bara hålla om mig ,,  nej  vet det  , du  är inte här ! 


Av annika Svensson - 3 oktober 2012 00:56

i kväll kom min sötnöt  o hans tjej , ja min extra dotter janni ...  konstigt att dom kände att jag var ensam  , skulle nästan  gå o lägga mig , men se då kom dom    

hon tittar på mig, o säger kan jag få låna blocket o pennan ,  jooo visst får du det,. hon skriver o skriver

 sen får jag tillbaka  blocket...så detta skrev hon till mig ...



EN VACKER KVINNA

SÅ SÄLLSAM SKÖN

LIVETS TUFFA ORD OCH HÅRDA SLAG

HAR SATT SINA SPÅR

ÄNDÅ STÅR HON KVAR,STARKARE VÄXER HON SIG FAST FÖR VARJE ANDETAG

VACKRA KVINNA

LÅT MIG OMFAMNA DIG LJUVLIGA ANSIKTE

LÅT MIG FÅ KYSSA DIN PANNA 

LÅT MIG FÅ TORKA  DINA SARGADE TÅRAR..

LÅT MIG SMEKA DITT HJÄRTA OCH ÄLSKA MED  DIN SJÄL..

VACKRA KVINNA 

LÅT MIG FÅ FINNAS HÄR FÖR DIG

VACKRA DU, FÖR ALLTID ÄLSKAD ,FÖR ALLTID STARK .......


 så jävla fin , tacka underbara janni älskar dig   


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

dikter

DIKTER

KÄRLEK ÄR ELAK

BLIND OCH UNDERBAR  

GÄSTBOK

gästbok

dikter


Ovido - Quiz & Flashcards