Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av annika Svensson - 14 oktober 2012 23:17

om man skulle  lägga sig   men samtidig  är jag för pigg för att lägga mig..

har dig som vän   men känns som vi har tappat nåt.från att vi  pratade mycket,sms , så är det nästan inget mera.vad blev fel, sa jag nåt, som du inte tyckde om! vill veta.. 

 vi pratade om ärlighet känns inte som det är det, vill du inte ha mig som vän SÅ SÄG DET då.. det känns  att du stöter bort mig att du inte vill vara vän med mig, jag känner att det är nåt,  det därför jag inte skriver till dig så mycket, vill inte störa, sen vet jag att du  jobbar o har ditt helt ok....  

ja nogggggggg om detta..

saknar mina kids  

Av annika Svensson - 14 oktober 2012 18:25

en kall o regning söndag.  ...  har varit i billesholm  o kollat fotboll  o så spännande det var, sonen var målvakt så himla duktigt han var, o killarna  var  duktiga med ,  o dom vann  mot billesholm. sen hem igen o frysen som man var, detta  pissvädret ....

så nu sitter man här i köket  o lyssnar på peter lemarch ..  hans låtar gör mig lugn  försöker att skriva av mig lite o det blev en  dikt .....

nu ska jag  krypa ner i ett  varm  bad o koppla av  o samla tankarna .. 

 

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

dikter

DIKTER

KÄRLEK ÄR ELAK

BLIND OCH UNDERBAR  

GÄSTBOK

gästbok

dikter


Ovido - Quiz & Flashcards