Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av annika Svensson - 25 oktober 2012 22:20

så har denna  torsdag gått , fick svamp av henny penny som hon var o plockade i  skogen ... gottgott.. 

mina små kids sover som bara den ,,, o nu sitter man i sin ensamhet  o tänker, vilken jobbig  dag jag  har framför mig i morgon, detta möte gör mig jäkligt oroligt  tack o lov att jag inte är själv när jag  går på detta möte ...tack fina  majsan att du ställer upp  för mig ..

 ett glas  vit   o kollar  min svamp jag fick av  jenny penny .. trodde att jag skulle fixa det  hahahah  dom blev fan brända ..mycke kan jag men inte  torka svamp ..

 att man kan tycka om om en person så mycket  . sen att man  förstör den på grund av att man inte trodde på på han.. men  skitsamma    vill du inte  förlåta mig  sååååå...

 min fina o älskade bror älskar dig o jag finns för dig   

 

 

 

 

Av annika Svensson - 25 oktober 2012 00:44

önskade nästan att jag inte hade träffat dig, men samtidigt väldigt glad att jag  gjorde det!

 känns rätt jobbigt att jag  förstörde vår vänskap på grund av att jag inte trodde dig  o anklagade dig att du var som alla andra... såå fel  av mig..  jag har bett om ursäkt 

vill du inte veta av  mig så ta väck mig istället, så slipper du mig helt o hållet ....

 tycker om dig väldigt mycket o vill inte förlora dig  som vän 

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

dikter

DIKTER

KÄRLEK ÄR ELAK

BLIND OCH UNDERBAR  

GÄSTBOK

gästbok

dikter


Ovido - Quiz & Flashcards