Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av annika Svensson - 1 oktober 2012 18:15

                                     LÅNGT BORTA ...

               FÖR LÅNGT BORTA ATT FÅ HÅLLA OM DIG

                FÖR LÅNGT BORTA ATT FÅ SE DIG

               FÖR LÅNGT BORTA FÖR ATT KRAMA OM DIG 

               FÖR LÅNGT BORTA FÖR ATT KYSSA DIG

              MEN  ALDRIG FÖR LÅNGT BORTA FÖR ATT  TYCKA OM DIG ...




Av annika Svensson - 1 oktober 2012 15:57

trodde att jag skulle slippa ifrån dig  ditt äckel objekt ...vill inte ha nåt med dig att göra! FATTA det. fattar inte varför du ska skicka till mig,........


                 DU HATAR MIG-JAG HATAR DIG

                 MEN JAG BLIR STARKARE, NÄR JAG SLIPPER SE DIG !


Av annika Svensson - 1 oktober 2012 12:40

 mm måndag eftermiddag

känns så jävla konstigt  är fortfarande ledsen o besviken , vill inte ha det så men jag får väl ta kontakt med  han ( sonen ) men det här... finns bara ett ord....som ska sägas  FÖRLÅT.....

sen att jag skrev en sak till min vän  på pm till han ber så mycket om ursäkt för det, men det var inte meningen att du skulle få skit, för du är fin o underbar vän . saknar dig  


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

dikter

DIKTER

KÄRLEK ÄR ELAK

BLIND OCH UNDERBAR  

GÄSTBOK

gästbok

dikter


Ovido - Quiz & Flashcards